Thursday, July 28, 2005

Dit gaat der godverdomme over. altij doet ze mij voelen ofda het ffs mijn fout is, nu heeft ze zelfs andere mensen tege mij opgezet. ze beseft godverdomme niks anders dan haar eigen miserie, fuck this SHIT, IK ZEN DEZE KLOTEBOEL KOTSBEU GODVERDOMMEEEUUUUU!!!!!!!!!!!!

Ik had hier lyrics wille kopieren van "beauty is within us", een song van Ghost in the Shell: SAC, maar deze klotecomp op vakantie laat mij geen copy paste of rightclicking toe. hatelijk... dus hier de link.

http://www.animelyrics.com/anime/ghostshell/beauty.html

geeft perfect weer hoeda ik mij voel, alleen is de haat (en liefde) op iemand anders dan "mother dear" gericht.
Love this song.

--W (was too damn tired to write full english, so if you wanna know, post a comment and i'll post a translation)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home